Velkommen!

I 2011 opdagede jeg hjemmesiden Goodreads, og det har siden været mit litterære hjem. Der har jeg lavet lister og hylder og tilføjet flere bøger til min to-read liste end jeg sandsynligvis kommer til at kunne nå i min livstid. Der begyndte jeg på et tidspunkt at skrive anmeldelser. Ikke professionelle anmeldelser, faktisk er ordet anmeldelse lidt misvisende, mest af alt var og er de personlige. Det er min oplevelse af at læse bogen, hvad jeg tænker den handler om, mine tolkninger, og indimellem måske noget mere konstruktivt. Det var og er mig, der forsøger at sætte ord på mine tanker om bøger jeg har læst, både for at forstå dem bedre, og for at kunne huske senere, hvad de gjorde ved mig.

Nu er jeg her, og jeg tænker det er det, der skal fortsætte, men med en højere grad af personlighed. Her kan I forvente “anmeldelser” af det jeg læser, opdateringer om mit læseliv, indlæg om alt, der er læse-relateret og indimellem også et par ord om noget, der intet har med bøger at gøre.

Jeg er spændt og nervøs og jeg håber I vil læse med.

One thought on “Velkommen!

Leave a Reply

