Anbefalinger #1

anbefalinger-1

Det her bliver nok et tilbagevendende indslag, hvor jeg anbefaler ting, jeg virkelig godt kan lide. Enten bøger, tv-shows, film, hjemmesider, eller noget helt andet. Indimellem har det med litteratur at gøre, indimellem ikke. Men det er altid ting, jeg synes gør min hverdag mere interessant, og som jeg har lyst til at give videre.

Denne her gang har jeg følgende, som jeg helt sikkert synes I skal se lidt på:

  • Electric Literature. Jeg følger dem på facebook, og det er en litterær hjemmeside, der udgiver anmeldelser, essays, artikler, fiktion, opdateringen etc. Der er noget for alle, og det er altid virkelig godt skrevet. Jeg synes, de specielt er gode til at tale om litteratur på en måde, der ikke bare handler om nyhedsværdi. De går i dybden og tør lade forfattere være lidt personlige i meget af det, der udgives.
  • Leonora Christina Skovs instagram profil. Hendes profil er absolut den mest inspirerende instagram feed, jeg endnu har fundet. Hun tager de flotteste billeder, og skriver lange tekster til stortset hvert billede. Det kan både handle om rejser, parfume, litteratur, musik eller blot anekdoter fra hendes liv. Jeg er så forelsket i alt hun lægger op.
  • Out of Print Clothing. De fleste af jer kender nok hjemmesiden. De sælger bog-relaterede t-shirts, hoodies, krus og andet. Deres produkter er af virkelig høj kvalitet, og for hver ting man køber, bliver der doneret til forskellige literære programmer, der hjælper med bl.a. analfabetisme rundt om i verden.

Hvis I har nogle anbefalinger, så efterlad dem i kommentarfeltet! Vil elske at høre om nogle af de ting, der gør jeres liv lidt mere farverigt.

Leave a Reply

