Anbefalinger #2

anbefalinger-1

Endnu en omgang anbefalinger, og denne gang viser jeg min lidt nørdede side frem, tror jeg.

  • Clipper organic liquorice te. Det er en økologisk lakridste, der smager helt sindssygt godt (synes jeg). Den kan fås på nettet og indimellem i Netto i København (ha, har aldrig fundet den i Århus). Den er lidt dyr, men simpelthen også så lækker. Perfekt til dage, hvor man gerne vil forkæle sig selv lidt.
  • The Adventure Zone. Et podcast hvor tre brødre og deres far spiller Dungeons & Dragons. Det er hylende morsomt, overraskende rørende, og virkelig, virkelig fænomenal historiefortælling. Man behøver ikke være så bekymret for ikke at vide så meget om Dungeons & Dragons, det er meget simpelt fortalt et rollespil, hvor man laver karakterer, der lever i et fantasy univers, og så slår man med en terning for at se, hvor godt man rammer fjender eller undgår flydende syre. Det lyder vildt nørdet, og det er det sådan set også, men med The Adventure Zone så bliver det virkelig noget alle kan være med til, og som er værd at give en chance. I kan finde deres podcast på Itunes, og på deres hjemmeside. Her er første afsnit.
  • Questionable Content. En webcomic der har kørt i 10 år, tror jeg? Det lyder intimiderende, men webcomics er ret hurtigt læst, og den udvikling man kan se i forfatterens tegnestil og den drejning han tager sin historie og sine karakterer er virkelig imponerende. Og så har den en masse vidunderlige, elskværdige karakterer – mange som først introduceres lidt sent. Den opdateres alle hverdage, så hvis man mangler lidt casual læsning, så kan den absolut anbefales.
  • Magical Realism Bot. Den her kender nogle af jer nok også. Det er en bot, der generer (helt automatisk, der er ingen, der skriver dem) små en-sætnings historier, der er magisk realistiske. Indimellem er de fjollede, indimellem smukke, indimellem lidt triste, og de formår altid at gøre min twitterfeed lidt mere interessant.

Har I nogle gode anbefalinger? Gerne gode te anbefalinger!

4 thoughts on “Anbefalinger #2

    1. :O den lyder vildt lækker! Den er jeg nødt til at prøve. Og sådan er det med te, så snart det bliver bare lidt fancy, så skal man betale en formue, men det er også oftest det værd.

      Like

    1. Svarer lige mega sent, fordi jeg var i Grækenland. Men botten er så fin! Og jeg skal ud og finde din te ❤ "Hvid tempel te" lyder også bare lækkert, det giver sådan et fint billede i mit hoved 😀

      Like

Leave a Reply

