Anbefalinger #3

anbefalinger-1

Det her er et månedligt indlæg, hvor jeg anbefaler ting, jeg godt kan lide og som bringer mig glæde i livet. Og som måske kan gøre det samme for jer.

  • Read Diverse Books aka Nazahet Hernandez. Han er bogblogger og går op i, som I måske har regnet ud, at læse diverst. Jeg har næsten lige opdaget ham, men han er hurtigt blevet en af mine go-to bogbloggere, når jeg mangler læseinspiration. Jeg kan anbefale både hans blog, twitter og instagram.
  • Booksandquills aka Sanne Vliegenthart. Min yndlings booktuber, der også laver videoer om alt muligt andet, som f.eks. at flytte til udlandet, cruelty-free make up, rejsetips, forlagsarbejde osv. Jeg kan bare virkelig godt lide hende. Hun er så charmerende og talentfuld.
  • Monster Factory. Det er et show, hvor to brødre, Griffin og Justin Mcelroy spiller videospil, men hvor de laver karakterer, der ser totalt groteske, latterlige og geniale ud. Og så forsøger de at fucke med spillet så meget de kan. De forskellige videoer er ret korte, og så sjove. Deres kemi er bare fantastisk, og de gør mig altid glad.
  • Jonah Blacksmith. Et dansk band, jeg først lige har opdaget, der laver rigtig god indie/folk-agtig musik. Jeg har hørt en del af deres sange på repeat på det seneste, så de er klart værd at tjekke ud. I kan finde dem på spotify, men har også linket til en af deres musikvideoer. Den er virkelig fin.
Leave a Reply

