Den fineste “Release” bogpakke

DSC_0210-1

DSC_0217-1

Jeg tilbragte hele min weekend sammen med min mor, og da jeg kom tilbage til Aarhus, så så jeg i min postkasse en lille notits om at, der stod en pakke fra Gyldendal og ventede på mig.

Jeg ventede intet fra dem, og var vildt spændt på at se, hvad de havde sendt mig. Inde i det inderste af min sjæl håbede jeg sådan, det var den fine Beyoncé/Release kop, jeg så på Nikolines instagram, men jeg vidste også godt, det var fjollet… Hvorfor skulle de sende mig den?

Så der var intet andet end ren, uforfalsket fryd, da jeg hentede pakken, åbnede den og fandt en Release bogpakke – samt den så eftertragtede kop! Den kom med en hardcover version af den endelige bog og et ur. Et vaskeægte ur. Jeg er simpelthen så begejstret.

Før udgivelsen af bogen fik jeg et anmeldereksemplar fra forlaget, og jeg anmeldte den for et par uger siden. Jeg synes, den er så fantastisk, og det her er den bedste måde at blive mindet om den i det daglige.

Min bogsjæl bliver så latterligt glad, og dette grønne vidunder bliver min fremtidige go-to kop, når jeg skal bruge lidt motivation eller trøst. For hvad er mere opmuntrende end tanken om at vi alle, et eller andet sted derude, er Beyoncé?

Tusind tak til Gyldendal ❤ I har reddet min dag, min uge, mit år, og lidt mit liv indtil den her kop går i stykker (altså, ikke rigtigt, men alligevel lidt). Nu vil jeg stille Release op ved siden af mine andre Patrick Ness bøger, og tænke på, hvor god jeg synes den var. Jeg planlægger at læse Mrs. Dalloway til sommer, og derefter kunne jeg virkelig godt finde på at læse Release igen bare for at se, hvor meget mere af inspirationen, jeg kan spotte.

Sikke en dejlig overraskelse ❤

DSC_0212-1

DSC_0223-1

DSC_0220-1

2 thoughts on “Den fineste “Release” bogpakke

Leave a Reply

