Anbefalinger #9

anbefalinger-1

Åh, juni og ferie, ferie, ferie. I hvert fald lige om lidt. Jeg skal lige over en mundtlig eksamen her d. 7 juni, men så er jeg også færdig, og kan kalde mig selv bachelor. Efter sommer starter jeg på min kandidat i litteraturhistorie, og jeg glæder mig sådan til at komme tilbage til litteraturstudierne. Indtil da, så skal jeg slænge mig i solen og leve det gode liv.

Først er her dog lige et par anbefalinger, hvis man nu mangler en overspringshandling eller noget at bruge alle sine penge på.

  • Wonder Woman. Den havde premiere i går, så det er bare at tage en tur med vennerne, kæresten eller bare dig selv i biografen. Det er seriøst den eneste superhelte film med en kvindelig hovedrolle i over et årti, så jeg håber virkelig den klarer sig godt. Så vi kan få flere af dens slags. Jeg skal i hvert fald afsted, og den har indtil videre fået gode anmeldelser.
  • Jeg købte for nylig et sværd (et ægte sværd), og hvis du nu går og har lyst til at gøre det samme, så kan du tjekke Fabri Armorium ud. Det er dem, der har lavet mit sværd, og det er virkelig god kvalitet. Åbenbart laver de også meget velbalancerede våben, hvis nu jeg vil slås med det eller starte til middelalderkampsport. Inde på deres hjemmeside kan du få et våben skræddersyet, så det er lige som du vil have det. Jeg kan kun anbefale oplevelsen af at eje et sværd.
2 thoughts on “Anbefalinger #9

    1. Altså, det skulle jeg nok, hvis det var skarpt, men det er det ikke. Jeg kunne selvfølgelig altid få det gjort skarpt, men det har jeg ikke lige tænkt mig 😛 Så lige nu er det overhovedet ikke farligt – eller i hvert fald kun lige så farligt som et bat. Så jeg håber det går :O Og tak! Jeg er simpelthen også så glad for det.

      Like

Leave a Reply

